Gemius Hungary kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Gemius Hungary
Ki áll a kattintás mögött?
A Gemius letölthető tanulmánya bemutatja azon internetezők szociodemográfiai profilját, akik az online reklámmegjelenéseket generálják, valamint azokét is, akik nem kattintanak.
Egyre többen neteznek hazánkban
Összesen 5,2 millió magyar internetezik hazánkban. A Gemius adatai szerint egyre nő a számuk. A 15 évnél idősebb korosztály 60,78%-a használja az internetet,
Milyen hatással vannak ránk az online hirdetések?
A Gemius több éves kutatásai során összegyűjtött adatok kimutatják, hogy az online marketing üzenetek észlelése és hatékonysága megváltozott.
Nő az üzleti szféra érdekeltsége az okostelefonok piacán
A mobileszközök szegmense egyre fontosabbá válik a magyarországi üzleti életben is: a mobil hirdetési költések 2013-ban már elérték az 1,943 milliárd forintot, ezzel a digitális reklámpiac 5 százalékát tették ki – állapította meg felmérésében a Gemius üzleti tanácsadó cég.
A videomegosztók beelőzik a televíziós oldalakat
Az internetezésre használt teljes idő 3 százalékát töltötték el a magyar felhasználók videomegosztó oldalakon, míg a televíziós webhelyekre az összes idő 0,5 százaléka jutott - derül ki a Szonda Ipsos és a Gemius Hungary által végzett közönségmérés szeptemberi eredményei alapján.
Cikkgyűjtő
További híreink
Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben
A CEU Határtalan Tudás előadássorozatán részt vett kiváló magyar tudósok előadásaiból tanulhatnak a középiskolások a CEU digitális oktatási platformján. Ürge-Vorsatz Diana, Barabási Albert-László, Spiró György, Pléh Csaba, Falus András, Csaba László, Bányai Éva. Csak néhány név azok közül, akik előadásait a középiskolai pedagógusok segítségül hívhatják a tanítás során a tananyag kiegészítéséhez.
Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője
A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására.